Szyć każdy może...opinie klientów dekodom.pl

Pewna Klientka, Pani Monika napisała wczoraj do nas takiego maila:

Witam, Dziękuję za przepiękne lambrekiny i zazdrostki...i ściereczki...i obrusik... Ja od jakiegoś czasu marzę o tym, aby nauczyć się szyć, ale jak zobaczyłam te równiusieńkie ściegi to szczena mi opadła z wrażenia na podłogę i zębów pozbierać nie mogłam! Moje to takie krzywulce, że normalnie wstyd! Jestem pod ogromnym wrażeniem i już nie mogę się doczekać, aby te piękności zawiesić i przyozdobić moją kuchnię. Bardzo bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że to nie moje ostatnie zakupy w Dekodom.pl :)

i nad tym mailem bardzo długo myślałam. Dziewczyny, jeżeli chciałybyście się czegoś nauczyć, obojętnie, czy jest to szycie, jazda na nartach, prowadzenie auta, czy zupełnie coś innego - jest to tylko umiejętność, którą każdy może posiąść. Oczywiście, zależnie od predyspozycji i talentu, jaki posiadamy, nauka może trwać dłużej lub krócej, efekty będą lepsze lub gorsze, ale podstawa to ĆWICZYĆ, ćwiczyć, i jeszcze raz ćwiczyć. Nie spodziewajcie się, że po pierwszej lekcji rysunku namalujecie Bitwę pod Grunwaldem, ani że kupując maszynę do szycia siądziecie przy niej pierwszy raz i uszyjecie suknię ślubną. Nie chciałybyście zobaczyć mojej pierwszej uszytej poszewki - żaden bok nie był równy(: Na szczęście zdyscyplinowałam się do tego, żeby nic nie robić "na oko", chociaż mam do tego talent i wielkie ciągoty... Jak od początku jest krzywo skrojone, to prawdopodobnie i krzywo zostanie:) Pamiętajcie, że w szyciu maszyna jest Waszym największym przyjacielem - to, że będzie nowa,śliczna i będzie miała 500 wypasionych ściegów wcale nie znaczy, że Wasza współpraca będzie owocna... Ja, po próbach zawierania nowych przyjaźni z maszynami do szycia różnych firm, wróciłam do starusieńkiego Łucznika z metalowymi podzespołami, który bez problemu przeszywa 4 warstwy grubego lnu i przy tym nie marudzi, a ja oszczędzam uszy mojego M., nie śląc niecenzuralnych słów. I chociaż nie szyję zawodowo, a tylko projektuję nowe wzory, czasami "na szybko" muszę coś uszyć - nie wstydzę się wysłać komuś własnoręcznie uszytej rzeczy, bo dużo szyjąc i ćwicząc szycie nabywasz doświadczenia, a każda kolejna uszyta przez Ciebie rzecz wygląda lepiej, ściegi są bardziej równe, a wykończenia bardziej estetyczne. Tak że moje drogie, nie zniechęcać się, wkładać dużo serca w to, co robicie, i tak jak pisałam wcześniej - dużo szyć, bo ćwiczenia czynią mistrzem!
Buziaki ,







Bea

Komentarze

Popularne posty