Jak uszyć etui na telefon.

Wiosenne przebudzenie? Nie, długo mnie nie było, ale nie dlatego, że zapadłam w sen zimowy. Dużo pracowałam - nawet chyba bardzo dużo:) Zdradzę Wam, że jesteśmy w trakcie realizacji dwóch dużych projektów - jeden już prawie na ukończeniu, drugi w fazie początkowej, mam nadzieję, że o tym pierwszym już wkrótce będę mogła Wam opowiedzieć:) A ja jak zwykle klona potrzebuję, bo jeszcze tyle rzeczy do zrobienia....Bardzo się cieszę, że wiosna puka już do drzwi. Niedawno sprezentowałam mojej siostrzenicy wiosenny prezent - etui na telefon, bo jak się dostaje zamówienie od nastolatki na "coś innego, niż mają koleżanki", to zobowiązuje, czyż nie? A jak już go robiłam, to pomyślałam, że może też któraś z Was chciałaby sobie taki uszyć.  Tak więc aby powstały takie pokrowce:


Przygotujmy:


  • kawałki tkanin, różne wzory pasujące do siebie
  • ocieplina lub pikówka - ja ostatnio używam pikówki, po gładkiej stronie z podszewką jest mi łatwiej szyć, włókna nie wkręcają mi się pod stopkę i igłę
  • karabińczyk i kawałek tasiemki
  • napa/zatrzaska/spring
i zaczynamy:













Szablon na etui na telefon, można go oczywiście zmodyfikować wymiarowo do własnych potrzeb:




Pozdrawiam Was, chyba już wiosennie:)
Bea



Komentarze

  1. Rewelacyjna instrukcja :). Na pewno się przyda. Dziękuję :). Pozdrawiam cieplutko i zapraszam - będzie mi niezmiernie miło gościć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty